skolan

sitter i skolan med nathalei och sonny :) nathalie har ätit pillr eller något tror jag... jävla damp. helgen har vart bra, fikan med elin sluta med att vi satt hemma hos mig och prata olle kom hem från provet vi åkte bussen till kugshamn björn kom och hämtade oss och sedan till väjern till oliver på fotbollskväll med boysen och lisa. sedan kom ida och hämta oss och körde oss till smögen :) jag höll på att döööööööööööö tack vare den jävla paddan som skrämde lvet ur mig. den va as big. bläääääääää på sånna djur. jag såg mitt första vårtecken i lördags iform av en daggmask. ringde nathalie och berätta att alla har sett blommor utan jag oj där kom det 2 blommor fö det. ajja igår slappa vi bara och sen åkte vi till eva och åt god mat som älsklingen och jag laga men mest olle :P idag är det 4 månader sen vi blev ihop <3 min fråga till olle imorse hur har du orkat med mig så länge? ;) älskar dig olle<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0