när man äntligen inser att dom inte kan hitta vad som är fel på mig.

Känns as bra måste jag säga! underbart att man inte sovit bra alls inatt för haft så fucking jävla ont!
dom kan ju komma på något nu tycker jag!!!!!!!
vart hemma från skolan för hade så ont i morse.
HATAR DE!!! JÄVLA IDIOTER NI SKA KALLA ER LÄKARE! KOM PÅ VAD DE ÄR FÖR FEL PÅ MIG DÅÅÅÅ!!!!!!!!!!
aja imorgon kommer min faster och hennes familj. på fredag ska vi göra ROCKY ROAD! i mörk, vit och mjölk choklad. på lördag ska vi fira jul med släkten på pappa sida. de är en vecka och 2 dagar kvar tills jag åker tillbaka till kbg!!!!
vi får väl muntra upp oss men en bild som är gammal som gatan! bilden är tagen 17 maj 2009 konfirmationsdagen. (jag tror de va 2009?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0