skolan

Ja idag är nog den sämsta dag i hela veckan... börjar 10.10 och har bara närvaro sen får vi inte göra något. sen vänta till indivduella valet såm börjar 14.10 så ungefär 3 timmar rast..
Jaha jag har ett bra ämne. Kommunikation. där jag har mina buddies Cirre och Georgos ;)
lite kul att alltid komma till lektionen och inte göra så mycket så de är slappt :P idag har vi kollat lite och jag och Cirre och en tjej till är dom ända 2:orna som läser de så de är rätt chill.
jag och cirre satt oss längst ner i klassrummet som vanligt och han la upp armen på bordet och sa att jag hade långa naglar så de är bara att börja klia på armen... så där satt jag och georgos bara skratta åt mig.. aja jag klagar inte..
va hos skolsköterkan idag och kolla lite. jag har krympt en cm och gått ner igen två kg....
aja nu ska jga plugga lite Social omsorg ochOmvårdnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0