Åh ännu en dag i detta förbaskade liv..

En natt, en dag, en timme, en Linn som inte vet vart hon håller på att ta vägen.
Jag drömmer om dig på dagarna. Jag vakna i natt av att jag börja gråta i min dröm för de jag verkligen inte vill ska hända hände.
Nu har de gått ett tag sen jag prata med dig men jävlar man kan inget annat än att både hata dig och älska dig..
Hatar dig för de du utsätter mig för, älskar dig för den person du är!
Snälla låt mig få veta något iallafall...
Sjuka dagar jag lever i och ibland undrar jag om livet verkligen är till för mig? Ibland undrar jag om de är värt att vara kvar i samma elände hela tiden.
Du gjorde mig glad de finns inget kvar.
Ne nu ska jag sova och försöka tänka på något annat som jag tror kommer gå åt helvete iallafall men ett försök får jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0