3/2-2012 och nu är han bara min!

Min bara min. Äntligen! Äntligen är han min ingen annans! Söta, underbara, gulliga Jesper!
3/2-2012 är vårt datum och ingen kan ta de ifrån oss. En glädje i kroppen när man ser dig, en känsla som är obeskrivlig och en tok kär Linn! Herre Gud att en människa kan komma in så bra i livet. Så ett tack till Ida som Stötta järnet för mig igår!!!
Sen hade någon sett mig förut på idrotten så kunder man trott att jag va helt störd i huvudet! Sån dålig förlorare jag va! Gapa för minsa lilla... Men fik hem och ta p-piller så vart jag gla och go ogen ;)
Nu fixar Linus med min telefon så ska jag gå och packa min väska så ska vi ha OP10 kväll och sen ska jag ata mig till Hunnebo till min underbara!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0