Att de aldrig Ikan bli bra..

Usch och fy och blä på allt som innehåller ont i denna förbaskade mage! Jag får mig snart ett redigt utbrott på läkarna som bara sitter och hittar på saker för dom inte kommer på något annat... Får väl se vad som sägs när jag 6/3 ska till en smärtklinik inne på Uddevalla sjukhus och läkaren säger 28/2... Snälla någon kan man inte bara ta död på magen?! Jag börjar bli aningen less på att ha ont. Jag har svårt för att säga att jag är sjuk men som Marita säger på psykologin fe ärbara en försvarsmekanism som säger att jag är frisk men i fallet är jag inte de. Men men jag får väl leva med att ätsmedicin så jag slipper ha ont.
Ne nu ska jag vara glad! Imorgon ska jag åka till mitt hjärta och bara krama om honom. Så ska Linus med. Så glad att dom går ihop så jävla bra :). Aja nu ska jag bosta mitt hår och packa inför helgen. Linn ska må bra imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0