sitter hemma i soffan och vill att klockan ska bli 20.00

idag är de Sveriges värsta bilförare och Johannas pappa ska vara med! as kul ska de bli! man har ju sett reklamen! "de va droppen!" haha ser ni några som heter Jörgen co-driver och Joseph så är de våra gubbar! jag träffa Joseph första gången när Johanna fyllde år. och de första jag sa va " är de du som inte kan köra?" haha nu längtar vi!
imorgon blir de att åka mot karlsborg och ha tjej kväll imorgon och fira mormor på lördag. ska bli roligt att träffa dom!!!!!!!!!!!!!!! men nu ska jag se klart på handbollen! HEJA SVERIGE!
oj oj  plus en bild! va lyckliga! de är jag! så upp med smilgroparna och le! idag har jjag och Johanna dampat loss i skolan! fick sällskap av Marco som dampa lite med oss med! sen kom Nathalie och dampa med oss med!!! as kul har vi haft!

Kommentarer
Postat av: frida :)

vad FIN du var i lugg! :)

2012-01-22 @ 11:51:07
URL: http://finastefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0