.......

måste bara säga faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
jag ska få göra som jag vill utan du ska bestämma över var enda sak jag gör! bara så du vet kommer du fatta vad du håller på med en dag. då du inte har mig kver! du kan inte ha mig i dina tyglar så mycket längre till för du förstör så mycket i mitt liv.... säger jag att jag har fått en känsla att jag inte vill tävla i år så måste du respektera mitt beslut utan att komma och beklaga dig över att jag ska visa upp klubben och tävla för klubben! jag vill ha mitt eget liv! fattar du inte hur mycket jag har missat tidigare i mitt liv för du drar med oss jämt utan att fråga! nu ska jag få en syl i vädret ich säga vad jag tycker och känner! jag måste få växa upp utan att ha motstånd i varje sak jag gör! jag måste få testa nya saker utan att du ska lägga dig i jämt. när du säger att du fortfarnade ser mig som tre för jag inte beter mig som 17 ska du tänka efter stark på hur gammal du beter dig att vara! jag beter mig som en ungdom ska göra och hur jag beter mig mot dig är för du har så fel i så många saker och du tror att du är bäst i allt, men vet du en sak du kan inte allt och i mitt liv så kan du 2 saker! och du kanske ska lära känna mig som person för du vet inget om hur jag är och du vet inte hur jag mår eller hur jag har haft de! jag har rätt ut sagt mått piss för vi flytta och du respektera int mina känslor i allt och sa att jag var töntig! ta för fan och ge dig!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 11:05:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0