idag är de fan en bra dag!

jag vat inte vad de är för fel på mig! jag har piss ont i halsen och nsan typ rinner och magenvärker! men jag är glad ändå!!! jag håller på att skriva de sista nu på en inlämning om praktiken.
fan kul att få veta av min kära vän nathalie att jag ska till hene och robban på nyår. dom har bjudit mig dit och sååååååå klart så har dom fixat dit massa folk som känner min farbror... känns bra måste jag säga :S
idag gjordes nog min dag när petra kommer och säger att hon har köpt en klänning! (petra hatar klänningar, allt som är tjejigt, hon har haft smink på sig en gång!!!) helt fucking förvånad :O
ajaj en bra dag. sen är de bara 2 tagar kvar i skolan :D
fredag!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0