jag vet att du inte kommer se detta men behöver skriva av mig.

ursäkta att jag skriver detta men ni som inte vill behöver inte läsa!
att du inte fattar hur mycket du förstörde i mitt liv i höstas! trodde verkligen inte de om dig. du förstörde mig totalt.
jag tycker jävligt synd om de tjejer du utsätter och de du gör mot dom!
ditt svin som behandllar en person som du gjorde mot mig! fy fan vad jag hoppas att du kommer stå där själv och önska att du aldrig skulle behandla någon så illa! hoppas att du ruttnar sönder ensam!

Kommentarer
Postat av: Emilia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 21:23:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0