god morgon!

klockan var 07:20 när jag vakna... älsklingen har gått till skolan för att göra högskoleprovet och jag ska fixa lite på mitt rum, gå och fika med Elin, sen kolla buss till Smögen och se hur resten av min dag blir :)
känns hemskt att vara uppe såhär tidigt.... och kan inte somna om. skitungarna över väsnas som alltid vi 7.
igår när jag äntligen kom till skolan efter att ha fått ett utbrott på min bror så hade va svenska med en vikarie som typ hata mig kändes de som. när jag var klar med uppgiften vi skulle göra så fick vi gå och hon tyckte att jag skulle stanna längre och kolla igenom den igen efter 3 gånger.. så gick jag och Nathalie iallafall och satt och prata till klockan var 11 då bar det av till matsalen. som alltid skolan MÅSTE skaffa bättre mat! om Sonny inte tycker om de så är det illa. jag, Nathalie, Pettson och Sonny satt och prata ett bra tag sen gick vi igen. Pettson skulle med bussen så han försvann, Sonny till resurs och Nathalie till bussen hon med efter en stund. jag möter Petra när jag har lämnat Nathalie vid bussen och Petra undrar varför jag lämna henne där nere när hon skulle på övningskörningskurs1 idag :P April April XD
sen på kvällen gick jag och Olle och köpte cola och chocklad ( fast chokladen åt jag upp själv typ) ;)
sen innan Big Brother börja gick vi och mamma och mötte Linus.
sedan blev det lite mys och kolla på tv och prata lite bara sen somna vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0