En yta av stål och ett innehåll av bomull.

Ungefär så känner jag mig för de mesta. En hård med liten tjej som säger vad jag tycker och tänker lätt. Men de finns ju lite negativt i de.. Jag är inte så hård som jag verkar vara. Jag är faktiskt en riktigt tankefylld tjej som alltid frågar en gång för mycket än inte fråga alls. Jag bli väldigt känslig när de kommer till de som verkligen betyder mer än guld för mig! Säger man något som jag inte visste som tex när Linus va ledsen för jag låg inne och fick höra de i förra veckan så börja tårarna bildas i ögonen.
Även nu med Jesper och försvaret, de tycker jag är jätte jobbigt men de är en sak jag får leva med. Jag kan sitta här hela dagen och skriva men ville ha något i min ensamhet att göra när alla är bort.
Vissa kanske får mig att se ut som jag har världens självförtroende men jag har ett sjukt kasst självförtroende. Och de är en del av mig som inte inser att jag kan bättre än såhär! Jag måste bli bättre på de! Aja jag ska försöka lyfta på mig och städa lite eftersom ikväll kommer andra familjen från Stockholm! Imorgon blir de drag här med härligt folk som kommer och firar min dag jag blir gammal kärring på! Usch så gammal jag känner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0