Jag är fan glad men vågar inte säga de.

Jag har vart jätte dålig på att blogga men har vart jätte mycket att göra.
Men men nu ska jag säga att jag är glad att jag gjorde mig av med dig.
Nu är jag glad och orkar saker jag inte gjort tidigare och så. Jag är fan glad för en gångs skull nu. Detta ska inte någon förstöra för mig denna gång!
Jag har till och med orka att ta mig ut på en spring tur med bror förut och massa! Jag börjar bli mitt gamla jag igen! Den som alltid kunde dampa loss med Petra och bara skratta åt saker man inte ska skratta åt. Jo jag ska oxå säga att gå på krogen är inte bra man får bara blåmärken och dom gör ont! Haha! Jag är glad igen! Underbara känsla!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0