god morgon!

jag gick upp vid 7 idag kända att jag kunde sova iallafall en 45 minuter till. idag svenska md vikarie vet inte hur de här kommer sluta...
igår höll jag och Nathalie vår egna idrottslektion. AS kul.. vi går i samma klass som bygg och de roliga med igår var nog att vi dansa och när man skulle mova lite på höfterna så har jag aldrig skrattat så möe :D de såg jättekul ut ;)
jag ska även säga att de är så grymt svårt att sitte 22 mil bort från mina bästa vänner... asså ni fattar inte hur saknade ni är. jag skulle kunna dö om jag inte visste att ni fanns för mig när jag behöver. ni betyder mer än guld!
sen får jag inte glömma alla som är så underbara här heller. love you all. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0