onsdag :)

idag har jag haft min favorit lektion :D medicinsk grundkurs. jag har även fått ryck idag med.... varför ska man ha småbröder för??!! jag ska plugga idag på min power point som jag ska ha redovisning på fredag. det blir att prata om Downs syndrom. imorgon blir det sim på idrotten, ensam tjej blir jag med bygg.... kul neeeeee. fredag blir det att leka med Malin iallafall hur det ser ut nu :) så slipper jag vänta på att klockan ska bli halv 4 me :) kvällen blir nog av i Väjern vet inte hur det blir... får ta ett snack med min pojkvän ;) igår åkte jag och överraska olle :D tacken till de blev ett litet sugmärke på halsen :P han ska få igen när han sover en dag :p hihi jag ska kolla några saker nu och se så alla mina fina änglar sköter sig ;) saknar er alla! <3

Kommentarer
Postat av: annlo :)

saknar dig med bruuudish ! <3

2011-04-06 @ 18:11:39
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: frida :)

Söta bilder! ;)

Saknar dig med gumman!!!

kommer du på påsklovet? :) <3333

2011-04-06 @ 19:45:32
URL: http://finastefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0