jaja

när jag äntligen gör de här för första gången på hela sommarn så far jag tillbaka i tiden.
jag har gått nu ett tag och grubblat på en del saker som jag inte ska göra..
varför i hela friden ska jag alltid ta på mig allt?
varför är de alltid jag som blir ner tryckt?
när de finns så många andra som ni gör samma saker mot är de lättare att ta mig som bor långt bort?
nej idag ska jag vara glad! idag ska jag ju skratta åt allt som varit! idag ska jag glöma att ni någonsin skulle göra mig såhär glad! allt ni gör är att göra mig ledsen. ibland tänker jag särskilt på hur fan är de allt ligger till igentilgen? varför är de jag som alltid ska få ta emot och ni har aldrig gjort något? jag ska som sagt va glad idag men hur gå de när man vet att de är ett år sen och 2 dagar sen jag flytta och jag är så jävla grymt rädd. jag har förlorat allt som finns. ingen vet vem jag är. ingen vet hur jag känner mig. ingen vet något.
de blir bara värre och värre och jag kan inget gör mer. ni får göra hur ni vill men jag ska inte behöva vara rädd något mer! tänk hur fjantigt låter de inte jga är rädd för att åka tillbaka.. jag är rädd för att möta en annan värld, en annan världsdel som jag bodde i innan. de är så stor skillnad, här kan jag vara mig själv men inte där. de känns som jag blir bara mer och mer ner körd i en jordhög som bara växer över mig. hur fan ska jag klara gräva mig upp ur denna jordhög utan hjälp?
snälla hjälp mig någon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha .

2011-08-24 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0