halloj

idag är de tisdag och har jobbat från 8-13.30 ganska trött har inte sovit på typ en vecka och stressar så jävla grymt mycket så jag håller på att döööööö. snart kommer älsklingen och ska hhålla sin ensama flickvän sällskap och mysa med mig :D
jag har inte pratat om de här och ni som inte vill läsa skit i de!
i höstas så blev jag kallad fet av en person som stod mig nära då, av en person som aldrig har/hade sett mig! och sen flytta jag, detta tog hårt på mig och jag slutade äta. att inte kunna de sina bästa vänner varje dag som jag hade gjort i alla dessa år tog nog hårdast! jag mådde så dåligt av att aldrig höra att jag dög, att jag inte va fin, att jag inte passa i de jag tog på mig! jag är som jag är och jag kommer alltid va den jag är! men jag fick inte gå i mina lappa byxor, jag fick inte ha på mig slappa tröjor, jag skulle ha tighta kläder så fetet hade dragits in så jag skulle se smalare ut. sen så kom en idiot in i mitt liv och berätta att hon skulle ta själv mord och att hon skulle hoppa och massa. de värsta är att under 3 månader gjorde hon mitt liv till ett rent helvete. förstödre mitt nyår, min julafton och många andra dagar.
och om jag inte hade träffat min underbara stora syster ida heinemo så hade jag aldrig insett de som hände!
grymt jävla tack till dig! <3
sen utan josse som stod och stötta mig när vi prata med susanne så hade de vart hårdare att ta in sanningen, tack till dig josse! <3
de tog en och en halv månad innan jag träffa olle, under den månade så gick jag ner 10 kilo..
när jag träffa olle så va de de första jag sa åt honom att jag inte klarar av att äta. min underbara olle, vad skulle jag gjort utan dig! du står där och alltid stöttar mig när jag har de svårt, älskar dig <3
idag har jag och olle vart ihop i 6 och en halv månad och efter jul tills nu har jag gått ner 8 kilo till..
i lördags va de första gången på länge jag vägde mig. jag blev överlycklig när jag såg på vågen att jag har gått upp ett ynka kilo!
prata med olle om de han blev jätte glad. men de trista är nu att jag inte kan äta längra mår piss så fort mat kommer fram... men jag tror att de beror på att jag inte sover om jag inte har olle som ligger och håller om mig. osh sen stressar jag alldeles för mycket. måste fixa de...
men jag slutar jobba nästa fredag sp ska jag ha de lungt och tänka på mig själv och tänka på vad som händer just i stunden. måste börja ta hand om mig själv! de är på tiden att jag börjar göra de nu!
måste säga att att de stort jävla tack till alla som har stöttat mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0