smögen

igår efter att ha överraskat Viktor på hans student middag så drack sig de mesta fulla... folk kolla konstigt på mig för jag va nog den enda typ som va nykter. sen gick vi till någon som bjöd in oss på deras student fest, aja de va väl kul till jag upptäckte att en ful liten kille genomskåda mig.. blicken gick upp och ner på honom hela tiden så jag gick. då gick vi hem till peter och spela lite fifa(eller olle, niklas, peter oc marco). sen gick vi igen. fick skjuts av olivr till någon sjöbod, sen vidare till smögenbryggan, där alla fulla studenter va, eller alla fulla över hövvetaget.
jag vill säga mest tack till bella!
idag blir de student middag hemma hos niklas. sen får vi se vart kvällen tar vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0