en saga

I en saga så finns de alltid en räddare.
Jag hade mina räddare i en säker pats.
Nu finns mina räddare 22 mil bort,
jag önska att någon kunde se mig.
I mina drömar fins ni alltid,
och där kommer ni alltid vara!
Men jag önskar att ni skulle kunna uppleva mina dagar.
Mina dagar är inte de samma sen jag flytta,
de är massa so jag saknar!
Tänk när man verkligen sket i vad alla sa om en.
Jag brydde mig mest om att jag skulle flytta och jag ville inte missa något.
men jag har missat så mycket.
De är saker jag aldrig kommer glömma,
saker jag saknar något grymt.
I mina drömmar är de vi snart igen.


I Wish That You Are Here Always When I Need You!
And Thats Hurts Every Thime I Think About You!
You Means Everything Girl!
I Miss You With All Of My Heart!
Love You Josefine, Ann-Louise, Evelina, Ellen, Frida!
I Wish I hade One More Day Like Bifore I Moved, So I Can Say Too You All What You Means To Me And If I Don't Have You I Had Been Dead.

Finns inget som kan beskriva mina känslor nu när ja skriver detta. jag gråter skrattar och ser bilder i hövvet som jag inte tänkt på förut!
Ni är så jävla underbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0