..

bara så du vet. att du är den underbaraste människa jag vet och utan dig hade jag aldirg klarat mig så bra sm jag gör nu. Mitt i skiten kommer du altid som en ängel och räddar mig. om du inte skulle räddat mig där i vintars vet jag inte om jag hade suttit här och känt en trygghet som inte många har. Bergodalbanan kommer alltid att vara där men du gör så den blir mer flak än någonsin, den är nästan platt nu. Du ska veta att du kan inte bytas ut. och du är en stor del i mitt liv och utan dig är jag ett vrak.
De flesta har de svårt med att se sig själva fina, utan dig hade jag aldirg haft den självkänslan att kunna ställa mig upp och säga att jag är fin som jag är. Du får mig att kämpa, får mig att le och får mig att smälta genom att kolla på mig med dina fina ögon. Att se ditt leende får var enda en att le, har aldrig vart så jävla kär i hela mitt liv som jag är i dig. Du är den bästa jag vet och vill att de ska du och jag föralltid.
Älskar dig Olle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0