snart är de sommar!

idag är de en ganska värdelös dag somm alla andra till skolan slutar.... sitter i skolan gör inte ett piss. idag är jag både trött (försov mig imorse) sen har jag blivit as förkyld, hes och nyser jätte ofta :( älsklingen ligger hemma med feber. hoppas han blir frisk så han får de han önskar på¨att göra imorgon, gå på invigningen på Harry's i Kungshamn. mina 2 dagar framåt kommer min dag se ut såhär... vakna fixa lite-gå till skolan-ha medicin lektion i 3 timmar-gå ner till havsbadet en sväng på Gullmarsgymnasiets dag-sen leka med Bella!-hon hjälpa mig att baka tårta till Olle, som inte tror att jag ska göra de så måste motbevisa honom- sen vet jag inte- tjata ännu mer med Bella-sova-vakna-fixa sista på tårtan kolla buss så jag och Bella kommer till vår destination sotenäs komun!-sen vet man aldrig vart vägen går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0