hemma i alla fall tills torsdag...

Nu är de så att jag är jävligt trött påsjukvården i Sverige!!!!
Igår så fick jag äntligen komma hem på permission till torsdag. Nu hoppas jag på att dom hittar något på magnetröntgen dom gjorde igår. Annars så blir de nog att bli inlagd på Salgrenska för mer undersökningar.. Jag är less på läkare, sjuksköterskor o undersköterskor som bara gissar..... Nu vill jag ha ett svar på vad det är! de är andra gången på 2 månader som jag ligger inne för samma sak!
I onsdags så stack dom mig i ryggen igen, 6 gånger... dom 3 sista var jag nersövd. Detta stick som inte gick emot ryggkoterna som en narkosläkare fick göra orsaka till huvudvärk som satt i i 5 dagar....
Nu får dom komma på något!!!!!!
För jag vill bli mitt gamla friska jag igen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0