ibland sitter orden som dom ska!

Ibland så önskar jag att man bara kunde gå vidare. Men de är inte de lättaste som finns. Att lägga allt bakom sig är nog de svåraste. Att glömma så mycket vad som var livet för snart två år sen är skamligt, men sant. Man kan inte leva två liv, de går bara leva där man är i stunden.
Lev som du ska, inte som någon säger att du ska!

Om man inte kan se de ljusa i livet är det på tiden att finna något ljus. Utan ljuset så är det svårt att hitta någon lycka överhuvudtaget! Jag jar hittat mitt ljus och jag hoppas att alla kan hitta sitt ljus i sitt liv med någon gång innan det är för sent.
Det har blivit för sent för många och jag hoppas att de inte blir fler.
Jag var den som har tappat hoppet men återfunnit den. Utan mina underbara vänner och familj så hade jag antagligen inte suttit här. Men nu gör jag de och är jävligt glad att jag gör de!
Jag vet också att det är svårt att ha ett liv på 22 mil avstånd och jag kämpar för att jag ska klara att komma tillbaka och nu är det första gången på ett halvår jag säger att jag saknar mitt gamla hem! Jag saknar mitt Karlsborg. Jag saknar allt som har med det att göra! Ida min kära Ida! lina min underbara Lina som alltid kommer vara en stor del av mitt hjärta! Josse som jag saknar dig.
Det går inte beskriva längre hur mina känslor är längre. mitt svåraste val är nu att lägga allt tragiskt och jobbigt bakom mig och jobba på allt som är bra och allt som är positivt och inte negativt.
Nu ska jag börja om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0