ihhhhhhhha

Idag om 20 min såå åker Petra till turkland i en vecka :( vi får klara oss utan henne....


i helgen såå har jag haft ett rent jävla helvete. idioter som går på mig när jag inte hade gjort något. folk som lägger skit på andra när de handlar om en annan människa som man inte får tag i så går man på den man kommer åt. såå jävla fegt att man inte kan ta de i verkligenheten utan tar de på Facebook. folk kan bara dööö ibland! tänk om gud eller någon annan människa kunde bara ta bort människor om är avundsjuka och idioter! seriöst man måste få umgås utan att man får skit för de!


och sen tänkte jag säga att jag saknar min morfar jätte mycket :( puss på dig söta morfar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0