Not me anymore.

Jag gråter mig själv till sömns många nätter för dig. Jag känner inte igen mig själv längre. Jag har blivit bitter och är så trött på så mycket folk..
Jag vill verkligen att du ska veta att jag är vilsen på en lång och jävligt jobbig väg. Vill klara mig bra men de är inte de lättaste som finns när man tycker om en person så att man nästan spricker.. En gång vill jag att du skulle vara fatta min situation och hur länge jag velat ha dig!
Aja livet får väl gå vidare isåfall men jag kan inte annat än att tänka på dig dygnet runt. De börjar gå utför för mig, jag är inte en sån som är bitter i vanliga fall..
Not myself anymore, not myself anymore. And I hate it! I cant do anything to make me go back to my old me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0