Hemma från älsklings pojken!

Ja hemma efter en natt hos Jesper och jag möts av två rum som är helt utplockade och min bror har invaderat mitt rum! Fick mig en rumkompis till onsdag! Haha nu jävlar Linus sk jag snarka järnet! I fredags så blev jag gammal tant och fyllde 18... Aja trevligt folk kom och fira mig :). Sen vart de ju inte så trevligt när jag fick springa på dass en stund. (spydde ej)! Började då dricka vatten så piggna jag till och ut på krogen! HA ALDRIG PÅ MIG KLACKSKOR NÄR JAG GÅR UT IGEN!!!!! Haha mina fötter dödar mig än! Aja nu ska jag kolla lite kläder till lajv och se vad jag hittar. Sen ska jag sova! Imorgon börjar praktiken, ska bli intressant hur jag och min handledare kommer överens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0