Vill inte veta svaret.

Ja denna veckan är den veckan jag fyller år och den veckan som Jesper får reda på om han kommer in i försvaret eller inte. På ett sätt vill jag att han ska komma in för de är de han har drömt om men å andra sidan vill jag inte att han ska komma in. Om han kommer in så är borta först i 90 dagar sen vidare i ett halvår sen bort i krig om de blir så... Så jag sitter här hemma i min ensamhet och gråter en skvätt och hoppas på att han inte kommer in. De är så hemskt att sitta hemma och veta att han kan få brevet när som helst. Aja jag ska försöka vara glad nu när de är 2 dagar kvar tills jag fyller 18, jag är inte taggad för fem öre på de... Vill bara bort. Att man kan vara så fruktansvärt ledsen för en liten sak... Ne jag ska nog lägga mig och kolla på någon film eller något som gör mig gladare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0