av en natt, till en dag, till vad mer?

iadg är bara en sån dag där man känner att allt bara kan bli sämra. huvudvärken har inte försvunnit än och jag kanske börjar blir fundersam om de kanske är något att ge sig in igen. kärlek, vågar man de?
de låter nog lite barnsligt men de är fan i mig inte lätt de där med kärlek och vem man faller för.... fan kan man bara inte vara singel för hela livet? äsch jag bara svamlar. killar är bara allmänt jävla störda i huvudet, och så är de! jaha så sitter man här ja i sitt rum i lysekil, på badhusberget men nästan enbart invandrare. hjälp mig härifrån!!!!!!! i karlsborg så oroa man sig inte på samma sätt när de gällde killar. för där visste jag att där va de ingen man ville ha. men här de är såå jävla hemskt!!! ne nu ska jag starta tvn och kolla på tv och sova lite till.
ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0