så här på kvällingen.

jag får allvarligt damp på på sjukhus nu så de skiter vi i framtiden....
men nu ska jga prata om en liten skön själ som jag inte vet hur de är men men jag får se. börjar lite smått få känslor för denna söta pojk och hans gudomligt underbara ögon! men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. om man ska satsa eller om man ska stå där man är, på de säkra stället där man är orubb bar. när man vet vad folk komer säga så blir de bara svårare med allt. så får se. kanske blir något helt annat, man vet aldrig vad som händer. ska iallafall bara ta de som de kommer och inte ta något förgivet, att de kommer blir något. men man kan ju alltid hoppas. så får se hur min framtid blir.
i helgen ska jag ta mig till min hemstad och umgås med mina underbara vänner och även fira mormor. sen ska jag flirta med morfar om jag får låna pengar till körkort, så jag kan ta intensivkurs i karlsborg. men får se om de går att flirta med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0