såå där en dag när man är riktigt nöjd över allt.

dagen började med att gå upp och tog mig e dusch. sen fixa sen skolan!
idag är nog bästa dan i veckan. enda gången vi är en riktig klass! ajja idag har jag varit på bråkar humör sååå jag smsa Jocke och sa att jag skulle slå ner honom. ajja de gick inte så bra...
jag satt mig och åt i matsalen och sen med Milica. sååå prata vi ett bra tag om huvudämnet för oss i nuläget. KILLAR... såå när vi stod där fick vii sällskap av Marco. såå där stod vi. sen gick jag hem. jag fick mig ett samtal av Jocke att jag skulle ta mig ner till stan så då gick vi en promenad sen så gick vi hem till mig för de va as kallt!!!!!
så skulle han med bussen hem vid halv 4 så fick jag följa honom för från badhusberget hittar han inte.. såå nu sitter jag och fryser som en dåre för jag följde honom till bussen!!! så han ska fåå stryck någon dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0