Du kommer alltid vara en del av mig! <3

Älskade, älskade du! Varför försvann du just nu? Jag vet att du inte va okej och gammal men du betyder mer för mig och alla andra i denna släkt än vad du anade! Du va en stor förebild, en riktig kämpe! Ett gipsat ben vid 92 stoppade dig inte från att vara ute i trädgården! Jag verkligen beundrar dig och ditt liv! En bättre gammlemorfar kan man inte ha! De är synd att du missar en viktig grej du vart med om i ett par år, de är Nellys konfirmation.
De bästa minnet med dig är när du sitter på främsta raden i Garnesions kyrkan i Karlsborg den 17 maj 2009 på min konfirmation och jag ser ditt leende och att du va stolt! Älskade du de är ett tomt hål i mitt hjärta där du fyllde i förut!
Att du inte kunde se hur mycket du gjorde för oss utan att du visste! Din närvaro var bara ett tecken på att du är den bästa och ingen kan bli som du oavsett vad!
Rest In Peace Loved One! Hoppas du kommer och hälsar på mig kära Knut! Älskar dig otroligt mycket och jag har sagt de alldeles för lite till dig! Hoppas du har de bra i himmelriket Knutan! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0