Helgens händelser tänkte jag sammanfatta lite fort. ;)

Ja i fredags så tog jag bussen vid 16 till Hunnebo. Vid halv 7 typ åkte vi ner till Amanda och Marcus. Amanda slinga mitt hår och satt och prata medans Jesper och Marcus fixa med bilar eller något. Så blev aningen ljusare i hövvet. Ajja så har vi inget att göra så vi tar oss till Kungshamn och Harrys föra att ta oss något gött att dricka. De blev aningen lite mycket när man inte har ätit på 2 dagar. Så skratta vi lite åt en kille som testa bartändern som va praktikant hela tiden. Sen blev de lördag och den börjar man med bakfylla som fan! Sen blir de aningen bättre så börjar förfesta lite med Kapten, Jesper jobba så de blev bara jag och Kapten. Så ja allt går bra, möter praktikanten igen. As Nice tjej!!! Haha! Sen senare mot stängning så får jag nästan dra ut kapten som sne segla ännu en gång... Men men! Så idag har de vart en jävligt lugn dag! Jesper åkte till Stöten eller ja någon stans och åkte skidor. Så han får man inte se på en vecka.. :(
Nu är de inte långt kvar till han rycker in. Idag va första gången jag hörde att från honom att han va nervös och första gången han har insett hur länge han kommer vara borta.. Så lämna vi Skrollan hos Amanda förut, ville ha henne här hemma så jag slipper sakna båda så mycket.
Ne nu ska jag sluta skriva för nu börjar tårarna komma..
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0